FANDOM

Imię: Wichura
Jeźdźec: Astrid
Gatunek: Śmiertelnik Zębacz
Klasa: Ostra Klasa
Status: Żyje
Płeć: Żeńska
Barwa: Niebiesko-żółta, miejscami brązowa
Stormfly Wichura

Wichura - to smok Astrid. Jest jak wielki kosz na śmieci. Zje wszystko czego nie zjedzą inni. Należy do gatunku Śmiertelnik Zębacz jak i też Śmiertnik Zębacz, ale tak naprawdę jest ten sam gatunek.

OpisEdytuj

Wichura wygląda tak samo jak inne Śmiertelniki Zębacze. Jest koloru niebieskiego, ma jasny blady brzuch, czerwone pazury, żółte oczy i kolce. Jej ogon jest żółto-niebieski, a fragment grzbietu jest brązowy. Na plecach i skrzydłach zauważyć można czerwone plamy. Wichura jest niezwykle lojalna w stosunku do Astrid. Za wszelką cenę stara się chronić swojego jeźdźca. Ma również znakomity kontakt z innymi bohaterami i ich smokami, głównie ze Szczerbatkiem. W odcinku Słodka Hethera okazuje się, że łatwo jest ją przekupić - oddała się w ręce Hethery w zamian za udko kurczaka. Wichura jest bardzo opiekuńczą matką. Ma trójkę młodych Zębaczy.

HistoriaEdytuj

Wichura pojawia się w filmie Jak Wytresować Smoka oraz w Jak Wytresować Smoka 2. Występuje w każdym odcinku serialu Jeźdźców Smoków, oraz w (prawdopodobnie) każdym odcinku Obrońców Berk.

CiekawostkiEdytuj

  • Wichura uwielbia kurczaka, choć nie pogardzi też przysmakiem wszystkich smoków - rybą.
  • Smok ten należy do Ostrej Klasy.
  • Ma kolce na ogonie.
  • Jeżeli dotknie się Wichurę z tyłu głowy, strzeli tylko jednym kolcem i trafi dosłownie w sam środek.

GaleriaEdytuj