FANDOM

Straszliwiec Straszliwy
T
Podstawowe informacje
Słabości Smoczymiętka, wrzask Krzykozgona, Niebieski Oleander
Zdolność do tresury Tak
Sposób tresury Zdobyć zaufanie, a następnie dotknąć nosa
Opis wyglądu
Barwa skóry Różna
Najważniejsze cechy Smok posiada rogi i przypomina kota
Wielkość ok. 30 cm
Długość ok. 60 cm
Rozpiętość skrzydeł ok. 90 cm
Statystyki
Klasa Ognista Klasa
Typ ognia Propan
Zdolność Snajperski strzał
Atak 8
Szybkość 10
Uzbrojenie 6
Moc ognia 11
Liczba splunięć 5
Jad 12
Zacisk szczęk 2
Spryt 12

Straszliwiec Straszliwy - jest to jeden z najmniejszych smoków. Straszliwce są irytujące, tak jak mewy. 

OpisEdytuj

Jest mniej więcej wielkości małego kota. "Straszliwce to złodzieje", wyrywają bułki niewinnym ludziom. Gdy straszliwiec próbował zabrać Szczerbatkowi jedną z jego ryb, Szczerbatek strzelił w niego plazmą. Przed opuszczeniem wyspy, Czkawka podrzuca Straszliwcowi jedną z ryb i stwierdził że Straszliwce nie są w cale takie straszne, jak uważają Wikingowie. Straszliwce może nie są i takie złe, ale, gdy spotkasz stado Straszliwców powinieneś się modlić, żeby Cię ominęły.

OgieńEdytuj

Straszliwce zieją najzwyklejszym rodzajem ognia.

Znane smokiEdytuj

Smoków z tego gatunku jest dużo.  Kilka zostało oswojonych w odcinku Na szarym końcu drugiego sezonu Jeźdźców Smoków.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku "Na szarym końcu" drugiego sezonu serialu przyjaciele oswoili następujące straszliwce: Czkawka-Ostrostrzała, Astrid-Spryciulę, Śledzik-Igiego, a bliźniaki-Zada i Łba. Sączysmark oswoił fioletowego straszliwca, jednak nie nazwał go.

WystępowanieEdytuj

Smok poraz pierwszy pojawia się w filmie Jak Wytresować Smoka. Pojawia się w serialu i prawdopodobnie będzie również w następnych częściach filmu.

WielkośćEdytuj

Straszliwce są jednymi z najmniejszych smoków. Są tak małe, że nie da się na nich latać.

ZabawkiEdytuj

?

Galeria zdjęćEdytuj

Main.png Osobny artykuł: Straszliwiec Straszliwy/Galeria