FANDOM

Rumblehorn
{{{zdjęcie}}}
Podstawowe informacje
Środowisko {{{Środowisko}}}
Słabości {{{Słabości}}}
Zdolny do tresury? {{{Zdolny do tresury?}}}
Sposób tresury {{{Sposób tresury}}}
Wygląd
Kolor skóry {{{Kolor skóry}}}
Kolor oczu {{{Kolor oczu}}}
Wielkość {{{Wielkość}}}
Długość 3,5 metra
Rozpiętość skrzydeł Nieznana
Smocze statystyki
Klasa Klasa tropicieli
Typ ognia Ogniste, eksplodujące pociski
Zdolność {{{zdolność}}}
Atak 11
Szybkość 7
Uzbrojenie 12
Moc ognia 11
Liczba splunięć 4
Jad brak
Zacisk szczęk 5
Spryt Nieznany

Rumblehorn (ang. Rumblehorn) — nowy gatunek smoka wprowadzony w filmie Jak wytresować smoka 2. Należy do nowej klasy - klasy tropicieli.

WyglądEdytuj

Rumblehorn przypomina świnię zmieszaną z nosorożcem, ale jest znacznie większy. Ma chitynowy zielono - czerwony pancerz i pysk wyglądający jak topór bojowy. Rumblehorn ma stosunkowo duże skrzydła i podłużny tułów zakończony ogonem w kształcie maczugi. Cała jego głowa przypomina taran.

Siedlisko i dietaEdytuj

Nie wiadomo, gdzie żyją smoki z tego gatunku. Jedynego znanego Rumblehorna posiada Eret (dawniej Stoick Ważki) imieniem Czaszkochrup, który zamieszkuje Berk.

Rumblehorny, prawdopodobnie jak i inne smoki, mogą żywić się właściwie wszystkim. Uwielbiają mięso, jedzą również ryby.

W grze Rise of Berk jaja Rumblehorna można znaleźć w Lasach które Wyły.

Zachowanie i tresuraEdytuj

Rumblehorny są niezwykle uparcie zdeterminowanymi smokami i za wszelką cenę próbują odnaleźć rzecz, której znaleźli trop. Sądząc po wyglądzie są bardzo niebezpieczne.

Rumblehorna można wytresować. Trzeba zdobyć jego zaufanie, jednak nie wiadomo, w jaki sposób.

Moce i umiejętnościEdytuj

  • Plik:Skullcrusher fire.png
    Węch: Rumblehorn posiada niezwykły zmysł powonienia i potrafi wywęszyć każdego, nawet osobę znajdującą się kilka mil dalej. Był w stanie znaleźć Czkawkę po jego zgubionym hełmie
  • Ogień: Smok potrafi również strzelać na dalekie odległości ognistymi "pociskami" z paszczy, które eksplodują przy uderzeniu.

SłabościEdytuj

Sądząc po wyglądzie głowy smoka można założyć, że posiada martwą strefę między oczyma. Prawdopodobnie jak i inne gatunku, Rumblehorn okropnie boi się węgorzy. Prawdopodobnie jest także bardzo wrażliwy na smoczą miętkę ze względu na niezwykły zmysł powonienia. Tak jak inne latające gady, Rumblehorn może ulec Oszołomostrachowi i być przez niego kontrolowany.

HistoriaEdytuj

Rumblehorn pojawia się po raz pierwszy w filmie Jak wytresować smoka 2, gdzie osobnik imieniem Czaszkochrup jest nowym smokiem należącym do Stoicka Ważkiego. Po śmierci mężczyzny smok zostaje przekazany w ręce Ereta.

Znane RumblehornyEdytuj

School of DragonsEdytuj

W internetowej grze School of Dragons Rumblehorn jest jednym z gatunków dostępnych do wytresowania.

CiekawostkiEdytuj

  • Smok ten jest bardzo podobny do triceratopsa, dinozaura żyjącego w okresie późnej kredy
  • Smok ten ma bardzo czuły węch