FANDOM

Biały Piorun

Biały Piorun

Klasa:

Klasa strachu i Wodna Klasa

Zdolność:

Zmienianie koloru, tak jak kameleon

Szybkość:

 50

Atak:

80

Zacisk szczęk:

9

Spryt:

100

Jad:

0

Zbroja:

50

Liczba splunięć:  

100

Moc ognia:

85

Biały Piorun – jest to smok, który umie zmieniać kolor swojego ciała, tak jak kameleon. Kiedy Biały Piorun zmieni kolor na czarny jest bardzo podobny do Nocnej Furii. Rasa Biały Piorun jest też nazywana Białą Elektrycznością lub Tysiącwoltowym Smokiem. Biały Piorun zieje niebieskim ogniem. Smok ten jest spokrewniony ze Stormcutter’ em i z Wandersmokiem.

                            Wygląd                           

Smok jest bardzo tajemniczy, ponieważ wykluwa się raz na sto lat i wiemy o nim tylko tyle: smok może zmieniać kolor, ale jego naturalna barwa to biel. Biały Piorun ma piękne, błyszczące, niebieskie ślepia.

Odżywianie

Biały Piorun je tylko kurczaka, a najciekawsze jest w nim to że jak dasz mu rosół z kluskami zje go i polubi Cię!

Ogień

Smok zieje niebieskim ogniem, ale może też ziać wrzącą lub lodowatą wodą w podobnym przypadku do Wrzeńca (Parzypluja), który zieje wrzącą wodą.

Siedlisko i zwyczaje

Smok wykluwa się raz na sto lat więc nie często się go spotyka. Jeśli chcesz spotkać tego smoka to spotkasz go tylko w podwodnych jaskiniach. Smok ten ma zwyczaj wychodzenia na powierzchnię żeby pochodzić trochę po lądzie, bo musi odpocząć od wody.

Zachowanie i tresura

Smok zachowuje się prawie tak samo jak kot. Jeśli ktoś go obrazi to będzie miał już mało życia. Żeby wytresować tego smoka najpierw trzeba go pogłaskać pod brodą, a później pokazać mu że jesteś „przyjacielem”. Lecz nie tak łatwo jest podejść do niego i go pogłaskać, bo bardzo trudno jest się do niego zbliżyć.

Ciekawostki

Smok w przeciwieństwie do innych lubi rosół.

Jest spokrewniony ze Stormcutter’ em, smokiem Valki.

Bardzo trudno jest go spotkać.